Novinářský chaot Palata z Deníku: Už ani nevím, kolik dávek vakcín jsem dostal

18.07.2022

Novinářský kašpar Palata v Deníku popisoval, jak s rodinou plánoval odjezd na dovolenou a přiznal, že po tolika dávkách očkování už si ani nepamatuje, kolik jich vlastně měl. Cestovní kancelář požadovala pro zájezd do Maroka tři dávky a on ji stornoval v domění, že má jen dvě. Pak mu manželka připomněla, že má dvě tečky a jeden posilovací jed, takže splňuje kádrové předpoklady pro výjezdní doložku do Maroka.

Další důkaz o neblahých vedlejších účincích a škodlivosti covidových vakcín, tentokrát na mozek.

A aby se vyhnul problémům s případnými novými požadavky covidfašismu, po návratu z dovolené si hned zajde pro čtvrtou dávku. Bojí se, že bez ní by v zimě nesměl ani zalyžovat si do Tater.

Není nad naše svobodomyslné posametové novináře, mající po více jak 30 let plnou hubu nezadatelných a už nikdy žádnou totalitní mocí nezcizitelných práv a svobod, kteří dnes ochotně předem splní všechna nová represivní nařízení vrchnosti ještě dříve než budou vyžadována.

https://www.denik.cz/komentare/az-se-covid-zepta-co-jsme-delali-v-lete-20220715.html

Titulek komentáře zní "Až se covid zeptá, co jsme dělali v létě". Palata může směle u případného výslechu odpovědět, stejně pravdomluvně jako vždy: "V létě jsem se chránil před nakažením tím, že jsem odjel do Maroka. Dodržoval jsem odstupy, s nikým jsem se nesetkal a celý den jsem poslušně nosil ochranu obličeje."

Uznejte, že prostě nelze přestat sledovat náš denní tisk a naše skvělé novináře. :)